RSS
 

Cudowny napój, który zwalcza prawie wszystkie alergie

17 paź

Alergie wszelkiego rodzaju dają się we znaki nam wszystkim.

Alergikiem już się nie rodisz, a możesz zostać na każdym etapie życia.

Alergie są pewnego rodzaju reakcją organizmu u osób z osłabionym układem odpornościowym, bądż uszkodzoną błona śluzową układu pokarmowego lub oddechowego. Nawet, jeśli alergia przyprawia Cię o zawrót głowy. masz wpływ na to, czy da się to zmienić?

miracle-in-a-glass-this-juice-fights-almost-all-allergies

Potrzebne składniki:

2  duże pomarańcze

1 średnia marchewka

1/2 średniego ogórka

5-10 listków świeżej mięty

1,5 cm świeżego imbiru

Wycisnąć sok wkładając miedzy owoce i warzywa listki mięty.

Napój przechowywać w lodówce i pić przed posiłkami.

 
Komentarze (16)

Napisane przez w kategorii Bez kategorii

 

Dodaj komentarz

 

 
  1. ~Anna

    21 października 2014 o 20:35

    A co dodać, jeżeli jestem uczulona na pomarańcze?Zamiennik, ale jaki?

     
  2. ~kasia

    22 października 2014 o 14:04

    wszystko piekne i smaczne tylko co z tymi co maja alergie na pomarancze ?

     
  3. ~Anna

    22 października 2014 o 20:48

    Super pieknie dziekuje ! Naprawde mam nadzieje ze pomoze, tylko jak czesto pic ??

     
    • marbar1

      22 października 2014 o 20:59

      Przy każdym posiłku najlepiej…z naturalnymi substancjami jest tak,że im częściej , tym lepiej. To nie jest chemiczna medycyna, która pzredawkowana bardziej szkodzi niz pomaga ;-) Ja ze swojej strony polecam odtuwanie i odkwaszanie organizmu…Już wkrótce wpis na ten temat.

       
      • ~Anna

        22 października 2014 o 21:41

        o jej to duzo :p ok, bardzo dziekuje za szybka odpowiedz

         
  4. ~ewa

    23 października 2014 o 00:19

    ciekawy przepis na alergie. Ja pozbylam sie alergi uzywajac OLEJEK Z OREGANO – 5 kropli na lyzke zimnej wody- na poczatku to 3- razy dziennie a po 2- tygodniach 2- razy dziennie (3-4 tygodnie,) Na poczatku jak zaczynalam to trwalo prawie dwa miesiace. Uzywam go od 4-lat, jestem szczesliwa ze pozbylam sie alergi. Teraz biore tylko 1-2 tygodnie na wiosne I tak samo na jesien I to nie zawsze bo moj organizm sie wzmocnil I juz nie potrzebuje Ale uwaga jest to bardzo mocne I nie wolno go brac naczczo- 15 minut po jedzeniu- morzna jeszcze popic ze dwa lyki wody.Naprawde polecam ,Poczytajcie o Olejku z Oregano.

     
    • ~Radek

      17 kwietnia 2015 o 15:05

      Proszę coś wiecej powiedzieć o działaniu i skuteczności Oregano Olejku przy wyleczeniu u Pani Alergii? Jaką alergię Pani miała i jak długo stosowała Pani Olej Oregano (Jakiej firmy – jaki produkt dokładnie to był?) Dziekuje z góry. Można odpisać na maila – zychal6@wp.pl

       
  5. ~wandek

    16 listopada 2014 o 19:58

    jestem uczulona na pomarancze i imbir-bardzo!!czym to mozna zastapić! moze ktos poda swoja metode na pozbycie sie alergii pokarmowej!tylko woda mi nie szkodzi

     
  6. ~Terefereusz

    15 marca 2015 o 11:52

    Tu wcale nie chodzi o alergie, tylko o wejścia na bloga, ten patent jest równie skuteczny co przepis pewnego dzikiego plemienia zalecającego na alergię smarowanie się pod pachą guano białego nietoperza – skuteczność 200%, czyli odporność na alergie przechodzi na dzieci, również te adoptowane… :D

     
  7. OdchudzanieJestProste.pl

    22 maja 2015 o 18:26

    zdecydowanie należy podnieść odporność organizmu, ja ze swojej strony dorzucam inny sposób:
    http://odchudzaniejestproste.pl/koktajle-ulatwiajace-odchudzanie-koktajl-z-antyoksydantami/
    koktajl z antyoksydantami, który także odchudza, pozdrawiam i gratuluję świetnych przepisów

     
  8. ~ada

    28 maja 2015 o 22:29

    dodaję swój ulubiony Detox-Spalanie-Odchudzanie Vivetia, schudłam bez jojo ponad 11 kg -a dodatkowo zmniejsza apetyt :)

     
  9. ~gosia

    12 czerwca 2015 o 20:21

    Witam,mam syna jest alergikiem z AZS najbardziej ma skaze w zgieciach rąk ,nog w okolo ust i oczu walczymy z tym roznymi kremami sterydami i nic nie pomaga wysypalo go juz 2 miesiace temu i tak sie to dziadostwo trzyma a w sumie to alergie ma od 7lat i do tego zalapal gronkowca zlocistego jest to bardzo uciazliwe moze ktosma podobna sytuacje i cos podpowie

     
  10. ~Jerzy

    14 grudnia 2015 o 17:44

    Jest na pewno super, ale jestem uczulony na salicylany.Wie, że nie bardzo mogę spożywać miętę a nie wiem czy pozostałe składniki nie uczulą za mocno.Bardzo bym chciał wiedzieć czy mogę sporządzić/pić w miarę bezpiecznie ?